« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
واکنش اکرمی به دفاع نوبخت از صفدرحسینی:
باید از آقای نوبخت بپرسید "مرد حسابی" اگر صفدر حسینی ذخیره و امانتدار کشور بود پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟ خداوند به همه عقل بدهد.
به پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسوولین در رفتار و گفتار به ضدیت و مقابله با اشرافی گری بپردازند، اظهار داشت: فرمایشات رهبری کاملا شفاف و گویا است؛ هر کسی می داند نهار چه می خورد و چه ماشینی سوار می شود و با چه کسانی نشست و برخاست می کند و معلوم می شود که این شخص اشرافی است یا مردمی.

اکرمی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه صفدر حسینی یکی از ذخایر نظام و امانت‌دار بزرگ کشور است، گفت: ان شاءلله خداوند آقای نوبخت و صفدر حسینی را به موزه بسپارد؛ این دو نفر برای آثار باستانی به درد می خوردند.

وی افزود: به من چه که آقای نوبخت درباره صفدر حسینی چه چیزی گفته است؛ باید از آقای نوبخت بپرسید "مرد حسابی" اگر صفدر حسینی ذخیره و امانتدار کشور بود پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟ خداوند به همه عقل بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: