« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
در دیدار با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
آیت الله حسینی، ضمن تمجید از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: وقتی دکتر دهبانی سکان مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست گرفت، این اداره تاکنون خوش درخشیده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، گفت: وزارت ارشاد عهده‌ دار وظیفه ‌ای سخت اما با ارزش است.

 
وی با بیان اینکه ارزش هر کاری در نتیجه و اثر آن مشخص می ‌شود، اظهار امیدواری کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه‌ ها و اهداف عالی خود بتواند اثری خوب از انجام کارهایش بر جا بگذارد.

 
آیت الله حسینی با بیان اینکه این وزارتخانه تاکنون کارهای بزرگ و خوبی انجام داده، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک تنه در مقابل سیل تهاجمات ایستاده است.

 
امام جمعه یاسوج، یادآور شد: باید این وزارتخانه مانند گذشته با ارائه فعالیت ‌های خوب و کارآمد، برنامه‌ هایی اجرا کند که تحت تاثیر این امواج قرار نگیرد و حرف برای گفتن داشته باشد.

 
وی کشور ایران را دارای تاریخ و سابقه ارزشمندی دانست و گفت: ملت ایران تاکنون با حفظ وحدت و انسجام توانسته خود را در مقابل دشمنان حفظ کرده و دستخوش نقشه‌ های آنان نشود.

 
آیت الله حسینی، در ادامه ترویج و تحقق احکام نورانی اسلام در جامعه را از بزرگترین رسالت ‌ها عنوان کرد و یادآور شد: محقق شدن این هدف وظیفه تمامی مسئولان است.

 
امام جمعه یاسوج، اذعان کرد: موج جدیدی از تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب از سوی استکبار جهانی و با استفاده از ابزارهای نوین شامل فضای مجازی آغاز شده که باید با اقدام های ارزنده مذهبی و فرهنگی جلوی آن گرفته شود.

 
آیت الله حسینی، وظیفه و رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم و سنگین دانست و اظهار داشت: بالا بودن ارزش کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل جایگاه ارزشمند کار آن و نتایج متعددی است که به دنبال دارد.

 
وی خاطرنشان کرد: بکارگیری افراد متعهد و متخصص برای انجام امور فرهنگی و هنری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.


امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه اگر هر شخصی به وظیفه خود و در حد وسع و توان عمل کند دنیا گلستان می شود، افزود: اگر خوب عمل کردیم اثرات مطلوب آن به دیگران سرایت می کند؛ در غیر این صورت اثرات بدی در جامعه خواهد داشت.

 
آیت الله حسینی، ضمن تمجید از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وقتی دکتر دهبانی سکان مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست گرفت، این اداره تاکنون خوش درخشیده است.

 
وی ضمن تاکید بر اینکه باید قدر داشته ها و ظرفیت های خود را بدانیم، اظهار امیدواری کرد سفر مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد برای استان مایه خیر و برکت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: