« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
با حضور حجت الاسلام پناهی؛
امام جمعه لنده:مردم باید در کنار مسئولین و درتعامل کامل برای سعادت اجتماعی نهایت همکاری را به عمل آورند و مسئولین نیز با رغبت می بایست برای حق و حقوق مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیایتگذاری ائمه جمعه استان در نطق قبل از خطبه های نماز جمعه امروز لنده  از تلاشهای مجدانه حجت الاسلام کیانی امام جمعه پیشین لنده تقدیر کرد و اینکه مردم برای ماندن ایشان اصرار می کنند را از موفقیت وی در انس و الفت با مردم برشمرد که این صمیمیت و نشر فرهنگ اسلامی را هدف اصلی دفاتر ائمه جمعه دانست و گفت امام جمعه می بایست حلقه اتصال مردم و دولت باهم و همه برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

وی سیاست را از اصول روند کاری امام جمعه برشمرد ولی سیاست جناحی و خطی را امری محکوم شده در این مجموعه دانست و با قرائت حکم امام جمعه جدید و اعطای آن حجت الاسلام محمودی اصل را برای خواندن اولین خطبه هایش به جایگاه دعوت کرد.

امام جمعه جدید لنده با تقدیر از زحمات حجت الاسلام کیانی اصل ایشان را انسانی وارسته و عالم برشمرد و اظهار امیدواری کرد بتواند ادامه دهنده تلاشهای ایشان برای توسعه شهرستان  لنده باشد.

وی مودت و دوستی و اتحاد جامعه مسلمین را خواستار شد و آنرا رمز پایداری و اقتدار آنان برشمرد.

حجت الاسلام محمودی اصل ؛ در بخش دیگر از سخنان خود افزود : مردم باید در کنار مسئولین و درتعامل کامل برای سعادت اجتماعی نهایت همکاری را به عمل آورند و مسئولین نیز با رغبت می بایست برای حق و حقوق مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

نماز جمعه لنده همچنان در مسجد جامع این شهر اقامه می شود و پس از چندین سال که از ساخت مصلی می گذرد هنوز برای نماز جمعه آماده نیست.
خبر/احمد علی کریمی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: