« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده به مناسبت دهه خجسته کرامت و با همکاری مردم روستا ی دشت بن جشن باشکوهی را برگزار کردند
پایگاه خبری آوای رودکوف :به مناسبت دهه خجسته  کرامت دیشب بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور که  اردوی جهادی خود را ده روز در روستای دشت بن مسقر کرده اند با همکاری مردم روستا جشن باشکوهی را برگزار کردند.

حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت لنده حضرت معصومه را  الگویی مناسب برای همه دختران جوان معرفی کرد و گفت :دختران ما باید همواره الگوهای دینی و مناسب را برگزینند تا سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان ببرند که از جمله حفظ حجاب و عفاف و پاکدامنی است .وی از بسیج دانشجویی و مدیریت دانشگاه پیام نور تقدیر کردند و  دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی فرهنگی را ایثارگران دلسوز و بی ادعایی خواند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری بستر مناسبی برای حفظ ارزشهای اجتماعی واسلامی فراهم آورده اند.


احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیح دانشجویی گفت :مشکلات و معضلات موجود در روستا بسیار است و لذا  توجه بیشتر مسئولین را می طلبد .وی از بر گزاری 18کلاس و کارگاه فرهنگی هنری و ورزشی گفت که طی 10روز بصورت  شبانه روزی  اجرا شدند.


اجرای نمایش طنز و مولودی خوانی و سخنرانی و اهدای جوائز از بخشهای مهم این جشن بود .


بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی پیام نور لنده در دوسال گذشته 4اردوی جهادی را در روستاهای مونه شیتاب ایدنک و دشت بن برگزار کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: