« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
ظهر امروز قسمتی از کوه سفید در شهرستان لنده طعمه حریق شده که نیروهای مردمی و منابع طبیعی شهرستان با اعزام به منطقه در تلاش برای مهار کردن آتش هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در طول سال بارها خبرهایی مبنی بر آتش‌سوزی و خسارت به کوه و جنگل و مراتع از رسانه‌ها پخش و به سمع و نظر مردم رسانده می‌شود.

در بیشتر اوقات علت آتش‌سوزی بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل مختلف و اصول صحیح از منابع طبیعی ذکر شده که خسارات جبران‌ناپذیری به این منابع حیاتی و ارزشمند وارد می‌کند.

ظهر امروز قسمتی از کوه سیاه در شهرستان لنده طعمه حریق شد. اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری لنده از همان ابتدای آتش‌سوزی اقدام به اعزام نیروهای امدادی و مردمی برای مهار آتش کرده ولی آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

موسی محتشم بخشدار و رئیس شورای اداری موگرمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده اظهار داشت: سطح وسیعی از جنگل‌ها و مراتع شهرستان به واسطه آتش‌سوزی‌ها در طی سالیان گذشته طعمه حریق شده است.

وی افزود: تلاش نیروهای مردمی و پرسنل و محیط‌بانان اداره منابع طبیعی برای خاموش کردن آتش‌سوزی در کوه سفید همچنان ادامه دارد.

محتشم به اعزام نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه برای همکاری با مردم و منابع طبیعی لنده اشاره و گفت‌: وزش باد سرعت مهار کردن آتش را کند کرده ولی با تلاش‌ نیروهای امدادی و مردم ظرف چند ساعت آینده آتش به صورت کامل مهار خواهد شد.

به گزارش فارس از لنده متأسفانه امکانات ستاد بحران شهرستان برای مهار آتش‌سوزی و اعزام نیرو ناکافی بوده و نیاز است تدابیر ارزشمندی در این زمینه برای مقابله با بحران‌ها و ... اندیشیده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین