« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
نامه نگاری نمایندگان سابق و فعلی کهگیلویه
به فرموده معروف در خانه اگر کس است یک حرف بس است بنده تلنگری از سر دلسوزی دوستی با شما زدم خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛طی روزهای اخیر شاهد انتشار نامه هایی از طریق نماینده گان سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ به یکدیگر هستیم .
 اولین نامه را حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده کما فی السابق رک و صریح و با ادبیات خاص خود به نماینده فعلی نوشت و دومین نامه را عدل هاشمی پور با ادبیات و اعتماد به نفس همیشگی خود ! پاسخ داد و در گام سوم مجددا حجت الاسلام بزرگواری پاسخی را برای نماینده فعلی ارسال نموده و تاکید نمود در در خانه اگر کس است یک حرف بس است؛ در ادامه نامه حجت الاسلام بزرگواری را که کوتاه و مختصر نوشته شده است را می خوانیم:

جناب آقای حاج عدل هاشمی
نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم
مرقومه حضرتعالی را در جواب نصیحت برادرانه بنده به جنابعالی رویت نمودم
اولا-بنده حواشی و مشاور خاصی نداشته و ندارم و همواره بر اساس دلسوزی و صداقت به تمام مسئولین کشوری و استانی و نمایندگان محترم مجلس بی پرده و رک تذکرات خود را داده ام و خواهم داد.
ثانیاً- بنده به عنوان یک طلبه بسیجی در دوران دفاع مقدس صدها بلکه هزاران بسیجی و سپاهی را در میادین نبرد موعظه و نصیحت نموده ام و هنگام عملیات هم به عنوان یک بسیجی تک تیر انداز پا به پای آن عزیزان در خط شکنی شرکت کرده ام در تذکر داده شده هم به عنوان یک طلبه بسیجی شما را به عنوان یک پاسدار در حال خدمت به مردم عزیزمان حساب کردم که در اول راه حواست به اطرافیانت مخصوصا مدیران پست طلب باشد ولی چون رک حرف زدم حقیقت را گفتم و حقیقت همیشه تلخ است .

ثالثا- اگر حضرتعالی دوست دار سیادت و روحانیت ما هستید که ان شاءالله این طور باشد چرا وقتی عده‌ای از خدا بی خبر با اشاره اطرافیان شما در سایت ها و فضای مجازی این همه به سیادت و لباس مقدس روحانیت ما توهین و هتک حرمت کردند چیزی نفرمودید .

رابعا به فرموده معروف در خانه اگر کس است یک حرف بس است بنده تلنگری از سر دلسوزی دوستی با شما زدم خواه از سخنم پند گیر خواه ملال در موضوعاتی مانند سد بالیاب و غیره ضمن همکاری حاضرم با وزیر مربوطه و معاونینش رو در رو حرف بزنیم که چه وقت این کارها انجام گرفته است .
والسلام علیکم
سید علی محمد بزرگواری
تاریخ ۱۷/ ۵/ ۱۳۹۵

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: