« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
دهبانی پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد؛
در اوایل سال 94در این استان تنها یک سایت استانی مجوز داشت اما در حال حاضر 37 سایت مجوز دار در سطح استان وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛دکتر رضا دهبانی‌پور ظهر امروز  در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و ایام دهه ی کرامت ابتدا به چهار نکته اشاره و در ادامه در خصوص ساماندهی سایتها و پاگاههای خبری مطالبی را عنوان نمود.

وی ابتدا از برگزاری کنگره بزرگ شهدا  در مهرماه امسال خبر داد و افزود:ما مدیون شهدا هستیم و برای تبیین مبانی اعتقادی آنها باید گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: در هر شهرستان هشت جشنواره رضوی برگزار می‌شود و هشت گروه برگزیده در مرکز استان تجلیل می‌شوند.

ایشان  در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب در 10 شهریورماه در استان خبر داد.

دکتر دهبانی پور در ادامه ؛ با اشاره به سفر هیأت دولت به استان بیان کرد: اصحاب رسانه در این سفر رسالت بزرگی دارند و ضروری است تا ظرفیت‌ها ؛منابع و پتانسیل  این استان را به نحو مطلوب معرفی کنند.

مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی پایگاههای خبری هم سخن گفت و اظهار نمود؛در اوایل سال 94در این استان تنها یک سایت استانی مجوز داشت اما اینک مسیر خوبی برای فعالیت قانونی و اخذ مجوز سایت ها انجام گرفته و در حال حاضر 37 سایت مجوز دار در سطح استان وجود دارد.

وی نداشتن کارت خبرنگاری را یکی از مشکلات قشر خبرنگار دانست و افزود: خبرنگاران باید نسبت به نام نویسی در سامانه رسانه برای صدور کارت اقدام کنند.

وی تعیین تکلیف پرداخت حق بیمه خبرنگاران از سوی رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر خبرنگاری که از سوی رسانه متبوع زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرد، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی نیسبت به بیمه تکمیلیوی  اقدام خواهد نمود.

دراین آیین که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و اهالی رسانه  تجلیل بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: