« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
عصر امروز و در محل شهرداری لنده صورت گرفت؛
طی مراسمی به همت شهردار و شورای اسلامی شهر لنده از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در ابتدای این مراسم سید محسن جعفری رئیس شورای اسلامی شهر لنده ضمن خیرمقدم و تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تشکر از زحمات فعالان عرصه خبر اظهار داشت:خبرنگاری یک کار بسیار با ارزش و رسالت سنگینی است و یک روزخاص متعلق به خبرنگاران نیست، بلکه همه روزها متعلق به خبرنگاران است چون رسالت بسیار مهمی را خبرنگاران بر عهده دارند.

همچنین غلام محمد مونه زاده نایب رئیس شورای شهر لنده با تمجید از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی پیشنهاد نمودند تا برای احترام به جایگاه خبر و خبرنگاران خیابان یا میدانی را بنام خبرنگار پیش بینی نمایند.
مونه زاده در ادامه مهمترین مطالبه ی مردم از دولت را احداث راه اصفهان به خوزستان از طریق لنده اعلام نمودند و خواهان پیگیری این موضوع در سفر استانی هیئت دولت شدند.

در ادامه مهندس محمد تقی تقی زاده طی سخنانی اظهار کرد؛ امروز بیشترین هجمه دشمن در کشور ما به سمت بحث های فرهنگی و رسانه هاست.

 تقی زاده افزود: رسالت وجایگاه رسانه ها در جنگ نا برابری در عرصه بین الملی که با امکانات کم دست و پنجه نرم می کنند از جایگاه والای برخوردار هستند.

شهردار  لنده خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای معشیتی خبرنگاران قدم های مثبت و قابل توجهی بردارند.

تقی زاده عنوان کرد: 17مرداد بهانه است تا بتوانیم از زحمت های شبانه روزی چشمان بیدار جامعه تقدیر و تشکر کنیم.

ایشان پیشنهاد نمودند تا هرساله در زوز خبرنگار به مدت یک ماه برای خبرنگاران تخفیف ویژه ای از طریق شهرداری لنده جهت صدور پروانه ساختمان و...در نظر گرفته شود.

در پایاناین مراسم از خبرنگاران شهرستان لنده به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار تجلیل بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: