« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
به گزارش اوای دنا،شرکت پژوهش و توسعه ناجی در راستای توسعه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) از کلیه شهروندان واجدالشرایط که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات را دارند، دعوت به همکاری می‌نمایند. شرایط عمومی تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی تدین به دین مبین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور حداقل سن داوطلب کمتر از ۲۶ سال و حداکثر بیشتر از ۵۵ سال نباشد. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی. نداشتن سابقه محکومیت موثر و محرومیت از حق خدمات دولتی نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروه¬های سیاسی ضد انقلاب، معاند و غیر قانونی عدم اشتهارد به فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی عدم اشتغال در دستگاههای دولتی (لشکری و کشوری) و نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی متأهل بومی یا حداقل ۵ سال سکونت در محل مورد تقاضا متقاضی پس از اخذ مجوز می بایست در محل مورد تقاضا سکونت دائمی داشته باشد. شرایط اختصاصی (امتیازی) الف ) مدرک تحصیلی مدارک تحصیلی صادره از دانشگاههای مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد تایید می باشد. ب ) دارا بودن مهارت های رایانه مهارت هفت گانه(ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. ج ) سابقه کار مدیریتی سابقه مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز تطبیق و محاسبه می شود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکتهای عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است سابقه مدیریتی شرکت های خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمی باشد. د ) جانباز سابقه جانبازی فرد و خانواده درجه یک جانبازان در شرایط امتیازی تاثیر گذار خواهد بود. لازم به ذکر است سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید یا امور ایثارگران رسیده باشد لازم به ذکر است که رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمی باشد. و )سابقه اسارت ( آزاده) سابقه اسارت فرد و خانواده درجه یک آزاده در شرایط امتیازی تاثیر گذار خواهد بود. لازم به ذکر است سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید یا امور ایثارگران رسیده باشد. ز ) خانواده شهید سوابق خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول می باشد. ح )سابقه بسیجی سوابق بسیجی عادی و فعال بر اساس آیین نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین می گردد که صرفاً با فرم استاندارد صادره مورد تایید می باشد. ط ) رزمنده رزمنده گان و اعضای خانوادهای درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده می باشند. لازم به ذکر است، سوابق مناطق عملیاتی برابر دستورالعمل خدمت در مناطق عملیاتی مورد قبول می باشد. • تذکر: خانواده های درجه یک فقط شامل پدر،مادر،همسر و فرزند شخص تقاضا دهنده می باشد همچنین فهرست شهرهای مصوب جهت تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شرح زیر می باشد. اطلاعیه شماره ۲ : زمان ثبت نام در فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سال ۱۳۹۱ و شهرهای مصوب. شرکت پژوهش و توسعه ناجی در راستای توسعه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) از کلیه شهروندان واجدالشرایط که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات را دارند، دعوت به همکاری می‌نمایند. لذا متقاضیان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و تعهدات به این صفحه مراجعه نموده و از تاریخ ۱۳۹۱٫۱۱٫۷ تا ۱۳۹۱٫۱۱٫۱۷ به صورت الکترونیکی از طریق همین سایت ثبت نام نمایند. همچنین فهرست شهرهای مصوب جهت تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی به شرح ذیل می‌باشد: ردیف استان شهرها ۱ تهران رودهن – باغستان، حسن آباد ۲ البرز نظر آباد – ماهدشت ۳ آذربایجان شرقی تبریز – بناب – میانه- خدآفرین – خسروشهر -باسمنج ۴ آذربایجان غربی ارومیه- خوی -نقده- پلدشت – سردشت ۵ اردبیل نیر ۶ اصفهان آران و بیدگل – بخش جرقویه ۷ ایلام ایلام ۸ بوشهر بوشهر – برازجان – بندرگناوه – بندر دیلم ۹ چهارمحال و بختیاری لردگان – کوهرنگ (چلگرد) ۱۰ خراسان جنوبی بیرجند – زیر کوه ۱۱ خراسان رضوی مشهد – تربت جام – سبزوار – قوچان – کاشمر – گناباد- بجستان – کلات – صالح آباد ۱۲ خراسان شمالی اسفراین- بجنورد ۱۳ خوزستان ایذه – بندر ماهشهر – خرمشهر- رامهرمز- مسجد سلیمان – گتوند ۱۴ زنجان خدابنده- ابهر- زرین آباد (منطقه ایجرود) ۱۵ سمنان سمنان – شاهرود – میامی ۱۶ سیستان وبلوچستان سراوان- چابهار – میر جاوه ۱۷ فارس جهرم – داراب – فسا- کازرون – گراش – پاسارگاد – زرقان – کوار ۱۸ قزوین تاکستان – ضیاء آباد – آوج -آبگرم ۱۹ قم در ابن دوره از فراخوان هیچ شهری برای این استان مصوب نشده است. ۲۰ کردستان بانه – کامیاران – دهکلان ۲۱ کرمان بم – رفسنجان – زرند- جیرفت – کوهبنان – ارزوئیه – قلعه گنج ۲۲ کرمانشاه اسلام آباد غرب ۲۳ کهکیلویه و بویراحمد یاسوج – چرام – گچساران ۲۴ گلستان گرگان – گمیشان ۲۵ گیلان بندر انزلی – لاهیجان- تالش-اسالم -کوچصفهان ۲۶ لرستان خرم آباد – کوهدشت – دوره چگینی ۲۷ مازندران بابل – بابلسر- تنکابن-ساری – میاندرود- کلاردشت ۲۸ مرکزی اراک -ساوه – فرمهین (بخش فراهان) ۲۹ هرمزگان قشم – بشاگرد ۳۰ همدان فامنین – بهار ۳۱ یزد یزد- بها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رضا ناصر پور
|
Netherlands
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
باسلام.درمورخه16/11/1392 ساعت 173اطلاعات درخواست خود را برای تاسیس دفتر خدمات الکترونیک از طریق سامانه اعلامی وارد لیکن برای ثبت شماره فیش پرداختی سایت قطع وتایید نهایی انجام نشده لطفا دراینمورد اقدام فرمایید چون مهلت آن در حال انقضا است وسایت همچنان ومستمر قطع می باشد .با تشکر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: