« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
در جلسه مشترک هیأت دولت با استانداران عنوان شد؛
هیأت وزیران در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با واگذاری برخی اختیارات دستگاه‌های اجرایی به واحدهای استانی مربوط در استان‌ها موافقت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیأت دولت این تصمیم را در جلسه مشترک امروز(چهارشنبه) خود با استانداران که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهور برگزار شد، اتخاذ کرد و مقرر شد تا کلیه وزرا و روسای مؤسسات دولتی و مدیران عامل شرکت‌های دولتی، آن دسته از وظایف و اختیارات خود را که واگذاری آنها منع قانونی ندارد و موجب نقض سیاست‌های کلان ستادی نمی‌شود، به واحدهای استانی متناظر خود تفویض نمایند.

بر پایه این تصمیم، به پیشنهاد استانداران اختیاراتی از وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و سازمان حفاظت محیط زیست به واحدهای استانی آنان تفویض شد.

در این جلسه همچنین پنج استاندار منتخب در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و فرهنگی،‌سیاسی، سفرهای استانی رییس‌ جمهور و حوادث غیرمترقبه، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود به هیأت وزیران ارایه دادند و اعضای دولت به بحث و پیرامون آنها پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: