« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل صنایع غذایی کوبودنا تاکید کرد که بوفه‌داران مدارس در این استان تهدیدی برای سلامت دانش آموزان و حتی مهدهای کودک هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، بهرام باقری در نشستی با دست‌اندرکاران رسانه‌ها در محل مجتمع صنایع غذایی کوبودنا گفت: متاسفانه بوفه‌داران در کهگیلویه و بویراحمد با اغلب مواد خوراکی که به دانش‌آموزان می‌فروشند سلامت آنان را به خطر انداخته اند.

وی با تشریح وضعیت‌کنونی سلامت دانش آموزان و نحوه نظارت بر بوفه داران در مدارس، اظهارداشت: نمی خواهیم نامی از اغذیه های ناسالم ببریم اما یقین داریم که اغلب مواد غذایی که توسط بوفه داران در اختیار دانش آموزان در مدارس قرار می گیرد ناسالم و تهدید آمیز است.

عضو شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای جلوگیری از روند موجود به آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی پیشنهاد داده‌ایم نان‌های بسته‌بندی شده با قوت بالا را جایگزین اغذیه‌های موجود در بوفه ها کنند.

باقری گفت: یکی از مصوبات شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد استفاده از نان کوبودنا برای تغذیه مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های استان است./ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: