« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
در آستانه سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
دولت باید تسهیلات مالی و اداری لازم را برای توسعه اقتصادی در مناطق مختلف از جمله روستاها فراهم کند واين تسهیلات مالی باید از طرف دولت مرکزی و تسهیلات اداری باید با مشارکت استان‌ها ایجاد شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛رضوي معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در نشست شوراي اداري شهرستان بهمئي گفت : تسهیلات مالی و اداری از سوي دولت برای توسعه اقتصادی فراهم مي شود.

 « معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور» با بيان اينكه ،  دولت یازدهم بر اين باور است كه باید مردم را در فعالیت‌های اقتصادی سهيم بدانيم و از امکانات و ظرفیت‌ها و توانمندهای آنها استفاده کنیم گفت : دولت باید تسهیلات مالی و اداری لازم را برای توسعه اقتصادی در مناطق مختلف از جمله روستاها فراهم کند واين  تسهیلات مالی باید از طرف دولت مرکزی و تسهیلات اداری باید با مشارکت استان‌ها ایجاد شود.

« معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور»  با اشاره به اينكه ، دولت به روستاییان کمک مالی می‌کند اما نه به صورت بلاعوض بلکه تسهیلات را به گونه‌ای اعطا می‌کنیم که زمینه اشتغال پایدار و فعال فراهم شود گفت :ما نباید مردم را به گونه‌ای تربیت کنیم که امکان هیچ گونه فعالیت اقتصادی نداشته باشند.



« معاون توسعه روستایی رئیس جمهور در نشست شوراي اداري شهرستان بهمئي» با اشاره به اينكه ، دولت باید تسهیلات مالی و اداری را برای توسعه اقتصادی فراهم کند که تسهیلات مالی باید ازطرف دولت و تسهیلات اداری باید با مشارکت استانها ایجاد شود  گفت : عدم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در بخش‌های مختلف اقتصادی باعث شد تا مشکل بیکاری به خوبی حل نشود و هر روز شاهد افزایش مهاجرت به شهرها و خالی شدن روستاها از سکنه باشیم.

« رضوی » با اشاره به اینکه باید تبعیض‌ها از مناطق روستایی برطرف شود،گفت : دولت یازدهم با هدف رفع تبعیض در مناطق روستایی طرح‌هایی را آماده و پیشنهاد داده است که از آن جمله می‌توان به ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده در مناطق روستایی اشاره کرد.

«معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور» با بيان اينكه ،  مهم‌ترین عامل رشد و توسعه هر کشوری مردم آن هستند بنابراین باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تقویت نیروی انسانی استفاده و امکان بهره برداری از استعدادهای انسانی را فراهم کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: