« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بن‌بست بودن شهرستان لنده گفت: مردم شهرستان لنده در زندانی بن‌بست قرار گرفته، دولت با توسعه راه‌های ارتباطی در جهت رهایی این شهرستان تلاش کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در جمع مردم شهرستان لنده و معاون توسعه امور روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم شهرستان لنده یکی از شریف‌ترین و شجاع‌ترین و مخلص‌ترین اقوام استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی متأسفانه این شهرستان در بن بست واقع شده و از توسعه واقعی که حق مسلم آنها بوده عقب مانده است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مردم همیشه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و سر تعظیم فرود نیاوردند، همین امر باعث شد در زمان قبل از انقلاب به آنها رسیدگی نشود.

هاشمی‌پور شرایط شهرستان و موقعیت جغرافیایی آن را به زندان تشبیه کرد و یاد آور شد: مردم شهرستان لنده چشم انتظار تدابیر دولت تدبیر و امید برای توسعه راه‌های ارتباطی و خروج از بن بست هستند.

وی در ادامه به دو پروژه راه ارتباطی لنده - تراب - دهدشت و لنده به خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: این دو پروژه تنها راه خروج شهرستان لنده از بن بست بوده و لازم است قرارگاه خاتم‌الانبیاء وارد عمل و اجرای این پروژه‌ها را به دست بگیرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با بهره‌برداری از راه‌های ارتباطی پروژه‌های صنعتی از قبیل فسفات قیام در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تا حد قابل توجهی مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم برطرف می‌شود.

هاشمی‌پور به عدم اختصاص  بودجه و اعتبارات ماده 180به شهرستان لنده گفت: این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسؤولان و دولت تدبیر امید در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی و صنعتی می‌باشد.

وی افزود: احداث یک بیمارستان در شأن مردم شهرستان لنده لازم و ضروری است و بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

هاشمی‌پور یاد آور شد: ایجاد یک مجتمع فرهنگی و ورزشی یکی دیگر از مطالبات مردم لنده است که نیازمند اعتبارات بسیار در این خصوص می‌باشد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: