« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
نیمه های تیرماه 95بود که بخشنامه ابلاغی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از تعطیلی ادارات این استان در پنج‌شنبه‌ها خبر داد ولی گویا مدیران پروازی شهرستان لنده چندان به این بخشنامه پایبند نبوده و دیر می آیند و زود می روند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، چند سالی است که به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی از سوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد روز های پنج شنبه هرهفته تعطیل می باشد و به جای آن مدیران در این بخشنامه موظف شدند که از روز شنبه تاسه شنبه و ساعت شش و 45 دقیقه صبح تا 15 و 45 دقیقه بعد‌از‌ظهر و روز چهارشنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح تا ساعت 14 و 45 دقیقه در محل کار خود حاضر باشند ولی گویا برخی از مدیران پروازی و حتی برخی ازمدیران بومی چندان از این قانون تبعیت نکرده و برای حضور در محل کار کم و زیاد داد.

البته در این بین ماموریت مدیران ادارات نیز باید مورد توجه قرار گیرد که به لحاظ قانونی نیز این دیرآمدن و زود رفتن برای ماموریت مشکلی ندارد ولی متاسفانه این مشکل یک اپیدمی فراگیر بین برخی از مدیران است که امیدواریم نسبت به حقوق حقه مردم توجه کافی داشته باشند.

به هرحال امیدوارم مسئولان دستگاه های نظارتی و مسئول در قبال این مسئله نظارت و پیگیری های لازم را به عمل بیاورند.

در همین رابطه نیز مجید محنایی معاون امور توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: ساعت شروع و پایان کار ادارات از روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح تا 15 و 45 دقیقه بعد‌از‌ظهر است.

وی افزود: ساعت شروع و پایان کار ادارات در روزهای چهارشنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح   تا 14 و 45 دقیقه بعدازظهر است.

معاون امور توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: ساعت کار اداری جدید به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

وی با بیان اینکه این روند تا مهرماه ادامه دارد، تاکید کرد: کاهش ترافیک و آلودگی هوا، صرفه‌جویی در منابع ملی، ایجاد انگیزه بیشتر برای کارکنان، ارتقای بهره‌وری در سایر روزهای کاری و بهبود روابط عاطفی بین افراد خانواده از دلایل اجرای این طرح است.

در سالهای گذشته نیز  در کهگیلویه وبویراحمد پنجشنبه ها در تابستان تعطیل اعلام می شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
کدوم اداره.کارمندچی.بیایین ببینید هرروز مدیران ادارات سرکارشون نیستن.نه نظارتی نه حساب وکتابی.انگار همه چی تعطیل شد.کارمندان که تنهایی جابی که نمیرن اداره است.وضعیت ادارات لنده ..هرکس ........هم اعتراضی کنه متهم به سیاسی کاری میشه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: