« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
صبح امروز؛
جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنده صبح امروز به ریاست معاون فرماندار این شهرستان درمحل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛در ابتدای این نشت معاون فرماندار لنده از حضور گرم مردم در استقبال از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید قدردانی و حضور طیف های سیاسی مختلف در سفرهئیت دولت را نشان از همدلی و همزبانی مردم با دولت جمهوری اسلامی ایران دانست.

حسن پور افزود: امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای استان محروم ما باشد و شاهد تغییرات اساسی در حوزه های مختلف  بهداشتی، عمرانی، کشاورزی و جاده های ارتباطی باشیم.



در ادامه این نشست ؛دبیر  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنده  به پیامدهای سوء قاچاق کالا و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

مهدی فتاحی افزود:قاچاق نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می شود و کاهش تولید و افزایش بیکاری و لطمه به اقتصاد ملی را در پی دارد .

ایشان خواهان پیشگیری از پدیده شوم قاچاق کالا و مبارزه با آن از طریق فرهنگ سازی و مشارکت مردم شده است.



در ادامه این جلسه مصوبات جلسه قبل توسط دبیرخانه این ستاد قرائت و اعضای ستاد گزارشی از عملکرد خود ارائه و همچنین بر جلوگیری از تخریب جنگلها و مراتع و مبارزه جدی با قطع درختان و کورهای زغال در مناطق کوهستانی از جمله کوه حاتم و تلرش تاکید گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: