« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد اظهارات محمدجواد لاریجانی مبنی بر تمایل دولت قبل به تحویل تمامی اورانیوم غنی شده و مذاکره با اوباما را تکذیب کرد و گفت: این ادعا عاری از صحت است و او باید برای اثبات آن سند ارائه کند. یا در غیر این صورت با عذرخواهی از دکتر احمدی نژاد و مردم، نشان دهد که به رعایت اصولی اخلاقی پایبند است."
به گزارش آوای رودکوف به نقل از عصر ایران؛علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد اظهارات محمدجواد لاریجانی مبنی بر تمایل دولت قبل به تحویل تمامی اورانیوم غنی شده و مذاکره با اوباما را تکذیب کرد و گفت: این ادعا عاری از صحت است و او باید برای اثبات آن سند ارائه کند.

محمدجواد لاریجانی اخیرا گفته بود که احمدی‌نژاد پیشنهاد داده بود همه مواد غنی‌شده هسته‌ای را یک جا بدهیم و خود ایشان هم با اوباما مذاکره و مسئله را حل کند.

جوانفکر در این زمینه گفت: "از ایشان انتظار نمی رود که بدون سند و مدرک سخن بگوید لذا توصیه می کنم مستندات ادعاهای خود را به افکار عمومی ارائه دهد یا در غیر این صورت با عذرخواهی از دکتر احمدی نژاد و مردم، نشان دهد که به رعایت اصولی اخلاقی پایبند است."

وی افزود: "بازنشر بیانیه تبادل سوخت هسته ای که بسیار هوشمندانه تنظیم شده بود و روسای جمهوری ایران، برزیل و ترکیه آن را امضاء کردند و بازخوانی پیش نویس توافق وین در دولت قبل و مقایسه این دو با متن برجام در دولت کنونی، صحت و سقم ادعای آقای محمد جواد لاریجانی را روشن خواهد کرد زیرا در توافق دولت قبل، مطلقا هیچ گونه امتیازی داده نشده و ایران هیچ تعهدی را که روند فعالیت های هسته ای ایران را با هرگونه محدودیتی مواجه سازد، نپذیرفته است."

مشاور رسانه ای احمدی نژاد تاکید کرد که اگر بیانیه مشترک سه کشور به اجرا در می آمد، ایران بدون هیچگونه تعهدی و با استفاده از تمام حقوق هسته ای خود، می توانست با جهان به همکاری هسته ای بپردازد.

 وی افزود: "اگر آقای محمدجواد لاریجانی می خواهد به دولت کنونی ایراد بگیرد چرا اصرار دارد این کار را با نسبت دادن مطالب خلاف واقع به دکتر احمدی نژاد به انجام برساند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: