« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
نماینده شهرستان‎های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به بهمئی سردسیر خبر داد و گفت: با پیگیری‎های انجام شده اعتبارات خوبی برای توسعه شهرستان بهمئی از طریق وزارت نفت اخذ شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عدل هاشمی‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی که به تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با وزیر نفت داشتیم 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت یک سالن چند منظوره در شهر لیکک، 1 میلیارد برای ممبی و 1 میلیارد نیز برای سر آسیاب از حوزه نفت در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در مذاکره با وزیر نفت 48 میلیارد تومان برای گاز بهمئی سردسیر خارج از اعتبارات استانی به این پروژه کمک شد تا بتوانیم سال دیگر شاهد اتمام آن باشیم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: در دیدار با وزیر نفت، قرار بر این شد که پروژه جاده جیزان به بهمئی به طول 27 کیلومتر جهت خروج این شهرستان از بن بست در ردیف پروژه‌های مناطق محروم مناطق نفت خیز جنوب قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع عملیات لوله گذاری آب شرب بهمئی بعد از 6 سال که 14 کیلومتر از لوله‌های مورد نیاز برای عملیات آن تخلیه شده و یا در حال انتقال هست و استارت رسمی جوشکاری لوله‌ها به زودی با حضور معاون وزیر نیرو صورت می‌گیرد.

هاشمی‌پور با اشاره به اینکه تعیین تکیف گاز ممبی و سرآسیاب و مذاکره با مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای استان برای تکمیل سد ایلی آباد و سندان انجام شده است افزود: تکمیل حسینیه سیدالشهداء لیکک از طریق مناطق نفت خیز  در دستور کار است./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین