« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت دفاعی:
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: ما در برجام پیروزی هایی به دست آوریم که یکی از آن موفقیت های بزرگ، پیروزی اخلاقی ملت ایران بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت دفاعی، ضمن تبریک 31 مرداد روز صنعت دفاعی اظهار کرد: در مرداد 95 تفاوت هایی از لحاظ فضای سطح منطقه و جهان برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده که با مرداد سال گذشته تفاوت هایی دارد.

وی ضمن تشکر از وزیر دفاع به سب اقداماتش در موضوع برجام گفت:  برجام کار بزرگی بود که بسیاری از کارگزاران ما در آن نقش و تاثیر داشتند و وزارت دفاع از جمله آنها بود.

روحانی با بیان اینکه ما در برجام پیروزی هایی به دست آوریم که یکی از آن موفقیت های بزرگ، پیروزی اخلاقی ملت ایران بود تاکید کرد: در طول مدت 12 تا 13 سال گذشته ما را متهم می کردند که به صورت مخفیانه در پی ساخت سلاح های کشتار جمعی هستیم؛ یکبار در ماجرای شیمیایی و الحاق ما به کنوانسیون شیمیایی و بازرسی هایی که آن زمان از جمهوری اسلامی ایران انجام شد ثابت کرد که دشمنان ما تهمت های ناروا و واهی نسبت به ما روا داشته بودند؛ ما دنبال ساخت سلاح و انبار کردن سلاح شیمیایی نبودیم و این مساله یک بار برای جهانیان روشن شد.

وی افزود: به دنیا ثابت کردیم ما راستگو و بدخواهان ما دروغگو هستند./ میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین