« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
فرماندار لنده عنوان کرد؛
فرماندار لنده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در سال آتی با هدف شمارش جمعیت و مسکن با استفاده از تبلت به جای پرسشنامه کاغذی خبر داد


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ محمد مرادی از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری خبر داد و افزود :از آنجاییکه مرجع تمام برنامه ریزی های کلان در حوزه عمران ، توسعه و اقتصاد ، شاخص هایی است که از آمارگیری نفوس و مسکن به دست می آید تمام تلاش خود را برای اجرای بهینه این فرایند به کار خواهیم برد .

فرماندار لنده اظهار کرد؛آمار خمیرمایه برنامه ریزی است و بدون شاخص های آماری ، برنامه ریزی تلاشی بیهوده ای  خواهد بود .

وی عنوان کرد؛ در میان سه ضلع مثلث برنامه ریزی یعنی نیروی انسانی ، امکانات و منابع مالی ، آمار نقش قاعده این هرم را دارد . پس آمار دقیق یعنی جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی و در یک کلام آمار یعنی تلاش برای ساختن فرداهای بهتر .

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ؛ در ادامه خاطرنشان کردند سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 در سال آتی با هدف شمارش جمعیت و مسکن با استفاده از تبلت به جای پرسشنامه کاغذی با هدف کاهش هزینه‌های جمع‌آوری، افزایش سرعت انتشار نتایج سرشماری و همچنین انتشار نتایج برحسب کد پستی انجام خواهد گرفت تا در برنامه‌ریزی‌های ملی، منطقه‌ای، محلی، طرح‌های جامع و تفصیلی، برنامه‌ریزی‌های شهری ، سکونتگاه‌های غیررسمی و همچنین آمایش سرزمین مورد استفاده قرار گیرد .

لازم به یادآوری است علاقمندان به همکاری می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی مراجعه نمایند .S95.sci.org.ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: