« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
غلامرضا تاجگردون طی نامه ای به استاندار ؛
تاجگردون خطاب به استاندار نوشت:به نظر این‌جانب ایشان تا حل موارد به‌جامانده از سفر قبل به استان تشریف نیاورند و یا اگر به‌رسم میزبانی ناگزیر به استقبال از ایشان هستید لطفاً درخواستی از ایشان نداشته و اعلام نفرمایید
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛غلام رضا تاجگردون با ارسال نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وی خواست که هیچ تقاضایی از وزیر کار و امور اجتماعی نداشته باشد در غیر اینصورت شرمنده مردم خواهد شد.

از آنجا که اعلام شده دکتر ربیعی قصد سفر به استان را دارد و با توجه به سفر سال گذشته ی وی به استان و عدم تحقق وعده هایی که برای اجرای برخی پروژه ها داده بود ، تاجگردون از استاندار خواسته که در این سفر اگر مجبور به پذیرایی به رسم میهمان نوازی هست اما خواسته ای جدید نداشته باشد.

با توجه به این هشدار تاجگردون به استاندار به نظر می رسد سفر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای وی سخت تر خواهد شد.حال باید دید که آیا دکتر ربیعی می تواند قبل از رسیدن به استان این مشکل را برای افکار عمومی و البته رسانه ها که حتما پیگیر این موضوع خواهند بود،حل کند یا نه؟

متن نامه تاجگردون به استاندار
 بسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم استان
با سلام و احترام
مطلع شدم جناب دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد سفر به استان را دارند و مستحضرید سال گذشته ایشان نیز به استان سفر داشتند. به دلایلی که در ادامه شرح خواهم داد، به نظر این‌جانب ایشان تا حل موارد به‌جامانده از آن سفر به استان تشریف نیاورند و یا اگر به‌رسم میزبانی ناگزیر به استقبال از ایشان هستید لطفاً درخواستی از ایشان نداشته و اعلام نفرمایید، چراکه در مقابل مردم شرمنده می‌شوید.
لازم می‌دانم در این خصوص بعضی از موارد را خدمت جنابعالی و مسئولین امر یادآوری نمایم:
- در سفر قبلی وزیر محترم، کلنگ پلی کلینیک تأمین اجتماعی گچساران را به زمین زدند ولی علیرغم پیگیری مکرر این‌جانب (اگرچه از استان نیز کسی پیگیری نکرد) تاکنون کوچک‌ترین اقدامی صورت نگرفته است!
- اعلام خانه امید برای بازنشستگان در آن سفر صورت پذیرفت و برای اجرای آن، زمین را نیز تحویل گرفتند ولی تاکنون اقدامی نشده است!
- از سالن ورزشی کارگران بازدید و قرار شد در ۲۲ بهمن سال قبل افتتاح و اعتبار لازم برای محوطه و استخر ابلاغ گردد که تاکنون اقدامی نشده است!
- مقرر شد در جهت همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران نفت همکاری کنند که کوچک‌ترین قدمی برنداشته و ناگزیر شدم به‌تنهایی این موضوع را پیگیری کنم!
اگر پیگیری فرمودید و افاقه نکرده و برحسب روال اداری تشریف آوردند، به‌حکم میزبانی رسم ادب را به عمل‌آورده و در حد اکمل ادا وظیفه کنید و امیدوارم برحسب قول‌های ایشان شرمنده مردم نشوید.

پیشاپیش از عدم حضورم در برنامه‌های حضور ایشان پوزش می‌طلبم.

غلام‌رضا تاج گردون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: