« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
سرهنگ "علي تاج الديني"در گفتگو با پایگاه پلیس؛
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، گفت: حفظ و اشاعه حجاب، اصلي‌ترين رسالت بانوان در جامعه امروزي است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرهنگ "علي تاج الديني" با اشاره به حجاب بانوان شاغل ، گفت : از همه خواهران شاغل مي خواهيم تا علاوه بر انجام کار سازماني، فرهنگ فاطمي را که همان سيره و روش حضرت فاطمه (س) است در زندگي و محل کار به‌کار گيرند و مروج فرهنگ اهل بيت (ع) باشند.

وي استفاده تمام بانوان شاغل از چادر را به عنوان بهترين الگوي پوشش اسلامي کم نظير خواند و افزود: حفظ، پاسداري، صيانت و نشر الگوي اسلامي حجاب علاوه بر اينکه شأن و منزلت بانوان و جايگاه آنان را در محل کار ارتقا مي‌بخشد، سبب تکريم ارباب رجوع و احترام به آنان نيز مي‌شود.

سرهنگ تاج الديني، توانمندي بانوان در انجام مسئوليت‌هاي بزرگ و حساس اداري را امري بديهي عنوان و خاطرنشان کرد: در واگذاري مسئوليت‌ها به افراد جنسيت ملاک نيست و کارها براساس شايستگي به افراد واگذار مي‌شود.

اين مسئول ادامه داد: امروزه عملکرد بانوان در پست‌هاي حساس و رده‌هاي بالا ، حکايت از توانمندي و عملکرد مؤثر بانوان در انجام کارهاي بزرگ دارد.

وي گفت: حجاب مسئله‌اي اسلامي و ضرورت دين است که امروز رواج بدحجابي در جامعه موجب سرافکندگي ما در برابر شهدا شده است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد ، رعايت و توجه به امر حجاب را واجب شرعي دانست و گفت: با توجه به اينکه مسئله حجاب در آيات و روايات ما بسيار مورد تأکيد است، بايد توسط روزنامه‌ها، صدا و سيما، حوزه علميه و نهاد‌هاي اثرگذار جدي تر تبيين شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: