« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
در خطبه های نماز جمعه لنده عنوان شد؛
امام جمعه لنده گفت: مردم شهرستان لنده خواستار اتصال جاده ارتباطی به خوزستان هستند که این امر تنها راه خروج شهرستان از بن بست و انزوا است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در هفته دولت اشاره کرد و افزود:تصویب راه ارتباطی لنده به خوزستان از تشان به منظور خروج این شهرستان از بن بست و انزوا مهمترین پروژه‌ای است که می‌تواند در هفته دولت موجب سرور و خوشحالی مردم این شهرستان گردد.

وی افزود : یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان لنده در سفر آینده استاندار به این شهرستان بحث اتصال جاده لنده به خوزستان است که امیدواریم قول عملی آن در این سفر به مردم داده شود.

خطیب جمعه لنده تصریح کرد:اتصال شهرستان لنده به بهمئی و خوزستان از طریق تشان باعث خروج  از بن بست و  توسعه و پیشرفت شهرستان لنده خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
همه منتظرخبرخوش این جاده اززبان استاندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
من نمی دانم این جاده تراب را چند بار باید کلنگ زنی کنند اخه سال 94 پل تراب را کلنگ زنی کردند و قول دادند 18 ماهه تحویل بدهند و شاید 18 ساله هم ندهند واقعا این ظلم به مردم لنده است که طرحهای قدیمی را طرح می کنند و خبری از طرحهای جدید نیست و چون طرحی جدید برای لنده ندارند روی طرحای قدیمی مانور می دهند اخه مگر ممکن است پل بدون جاده باشد و..... فکر می کنند مردم نمی فهمند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
0
ما می گیم شاه نمی خواهیم نخست وزیر عوض میشه ....
ما میگیم جاده لنده به خوزستان اولین و مهمترین مطالبه ماست آن موقع می خواهند پروژه چند سال گذشته را کلنگ زنی کنند......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: