« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
مسئول فوریت‌های پزشکی اورژانس شهرستان کهگیلویه گفت: به علت سرعت و سبقت غیرمجاز یک خودرو پژو پارس در مسیر چرام به دهدشت از مسیر خود منحرف شد و متاسفانه یکی از سرنشینان این خودرو جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛علمدار درکیا با اعلام این خبر گفت: دیشب در کیلومتر 9 جاده چرام – دهدشت در ساعت 23:55 طی تماس تلفنی شهروندی با اورژانس دهدشت مبنی بر تصادف نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی اورژانس شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه علت حادثه سرعت زیاد، سبقت و انحراف به چپ خودرو پژو پارس بود، گفت: این خودرو دارای 4 سرنشین دو دختر و دو پسر بود.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی توانستند دو دختر و راننده را نجات دهند، عنوان کرد: متاسفانه در حال نجات سرنشین دیگری بودند که خودرو آتش گرفت و آن سرنشین در میان شعله‌های آتش جان باخت.

درکیا با بیان اینکه سه سرنشین دیگر خودر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان  امام خمینی دهدشت اعزام شدند، بیان کرد: حال عمومی این سه سرنشین نرمال گزارش شده است.

وی عنوان کرد: هویت فرد فوت شده امین حکیم منش 22ساله اهل روستای دم مهد نو از توابع شهرستان کهگیلویه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: