« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
تاجگردون مطرح کرد،
رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه ویژه دولت به موضوع خروج از رکود در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛غلامرضا تاجگردون با اعلام این مطلب اظهار کرد: به نظر می رسد آنچه بیش از همه برای دولت در سال جاری اهمیت دارد به ویژه در حوزه اقتصادی، موضوع خروج از رکود است. ما امیدواریم با تصویب اصلاحیه بودجه 95 نیز دولت تلاش و انسجام کار خود را بیشتر کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در سایر حوزه‌ها به نسبت خوب عمل کرده افزود: عملکرد دولت در عرصه سیاسی عملکرد خوبی بوده و در حوزه فرهنگی هم دولت عملکرد بدی نداشته است؛ اگرچه شاید بهتر بود دولت در این بخش قوی‌تر عمل می‌کرد.

نماینده مردم گچساران در مجلس یادآور شد، دولت در حوزه مسائل اقتصادی نیازمند تلاش و انسجام بیشتری است و باید سیاست‌های اقتصادی کشور را به دقت مورد بازنگری قرار دهد چراکه تنها مشکل اصلی ما در شرایط فعلی در حوزه اقتصادی است.

تاجگردون با بیان اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی به خوبی برنامه‌های خود را پیش برده است اضافه کرد: در عرصه سیاست داخلی نیز انتخابات سالمی برگزار شد و خوشبختانه آرامش عمومی کشور و امنیت داخلی نیز بسیار قابل قبول است و اینها همه مرهون یک برنامه ریزی خوب است./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین