« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
ای کاش معاون وزیر صدای صدها جوان بیکار شهرستان لنده را می‌شنید که فقر و بیکاری چگونه بر آنها غلبه کرده و مشکلات متعدد اجتماعی برای آنها به وجود آورده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،در پی سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد دکتر منصوری معاونت توسعه و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان لنده سفر می نماید.

براین اساس اطلاع رسانی انجام و قرار شد نشست کارگروه اشتغال صبح روز پنج شنبه در محل فرمانداری شهرستان لنده با حضور معاون وزیر برگزار گردد.

ولی به یکباره اعلام گردید سفر معاون وزیر به لنده لغو گردید!!!!!!

بر همین اساس یکی از شهروندان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهرستان لنده از شهرستان‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به دلیل عدم توسعه‌ یافتگی و نبود کارخانجات و شغل‌های مناسب جمعیت جوان و بیکار بسیاری به نسبت استان را در خود جای داده است.

ای کاش معاون وزیر صدای صدها جوان بیکار شهرستان لنده را می‌شنید که فقر و بیکاری چگونه بر آنها غلبه کرده و مشکلات متعدد اجتماعی برای آنها به وجود آورده است.

حال جای سوال دارد؛مگرشهرستان لنده ازمحرومترین نقاط کشورنیست!!

مگربه طبق بیان دولت مردان، کمک به توسعه یافتگی مناطق محروم از برنامه های ویژه دولت نیست؟

مگر رفع معضل بیکاری و کمک به اشتغال مناطقی که بیشترین امار بیکاری را دارند از شعار های مسولین نیست؟

همچنین شهروندی دیگری به خبرنگار تابناک گفت:مردمی که در محرومترین منطقه کشور زندگی میکنند به وزیر محترم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،کارگروه اشتغال استان و در رأس استاندار این نکته است که : لنده میتواند مسیر توسعه یافتگی را در پیش بگیرد، معضل بیکاری و اشتغال در این منطقه قابل حل شدن است.

و شهرستان لنده ظرفیت خوبی برای راه‌اندازی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی زود بازده دارد.

بهره‌ برداری از چندین معدن غنی و با درصد خلوص بالا و ایجاد مشاغل وابسته‌ به‌ آنها می‌تواند تا حد قابل توجهی از معضل بیکاری این شهرستان بکاهد.

لکن همت شما مسولین را می طلبد تا معادن خفتهٔ فسفات ،گوگرد  و گچ شهرستان لنده را بیدار نمائید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین