« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سال های سال است که دیار سردار پدخندق یعنی روستای سرآسیاب لنده چشم انتظار تنها 800متر آسفالت است که گرد و خاک جاده اش برتن نحیف مردم این دیار رخ نمایی می کند و این پروژه باز هم خواب اعتبار می بیند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرلنده، قصه قصه دردمندی مردم دیاری است که به عنوان سردار ایل شناخته شده است و تا کنون چندین بار مسئولان ارشد استانی و کشور برای زیارت مادر این سردار عاشورایی در همین جاده خاکی که تنها 800متر با آسفالت فاصله دارد گذر کردند و شاید هیچگاه زیر پای خود را نگاه نکرده باشند که جاده، جاده خاکی است یا آسفالت.

 سال های سال است که دیار سردار پدخندق یعنی روستای سرآسیاب لنده چشم انتظار تنها 800متر آسفالت است که متاسفانه در پیچ و خم وعده های مسئولان و نمایندگان مردم به فراموشی سپرده می شود و بازهم گرد و خاک جاده اش برتن نحیف مردم این دیار رخ نمایی می کند و این پروژه باز هم خواب اعتبار می بیند.

روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در فاصله 4کیلومتری شهرلنده واقع شده است که سالهای سال است عملیات زیرسازی و قیرپاشی آن در چندین مرحله انجام شد ولی هرگز رنگ آسفالت داغ را بر خود ندید تا غبار سالها زیرسازی و قیرپاشی به فراموشی سپرده شود.

این روستا دارای جمعیتی بالغ بر 20خانوار است که در مجاورت جاده اصلی لنده به روستای مالیشخ قرار دارد و تنها نیازمند 800 متر آسفالت می باشد تا چشم انتظاری 34ساله مردم در استفاده از جاده ای آسفالته را به عینه مشاهده نمایند.

البته خدمات صورت گرفته از سوی مسئولان هرگز نباید نادیده گرفته شود ولی مقام معظم رهبری در تاریخ 1فرودین ماه 1382در جمع مسئولان فرمودند: در بین مسئولان باید مسابقه خدمتگذاری و خدمت رسانی به مردم برقرار باشد و تا نفس دارند باید خدمت کنند.

امیدواریم دولتمردان در راستای تحقق کلام نورانی امام خامنه ای(مدظله العالی) در این هفته که مذین به نام هفته دولت است نسبت به حل مشکلات روستائیان همتی مضاف همراه با اقدام و عمل داشته باشند تا برگ زرین دیگری از خدمات نظام را مردم روستای سرآسیاب به عینه لمس کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: