« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)
در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ی کتابخوانی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد از نخستین آلبوم سروده های رضوی بنام هشتمین خورشید که شامل 5 قطعه می باشد رونمایی شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ آیین اختتامیه ششمین جشنواره ی کتابخوانی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ؛ سرکار خانم زهرا سروآزاد قائم مقام این بنیاد ؛ معاون سیاسی استاندار و مدیر کل اداره ارشاد اسلامی در سالن شهید دهراب پور یاسوج برگزار گردید.



در این مراسم سرکار خانم زینب قربانی بعنوان اولین مدیرکل خانم در استان در سمت مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه به شرح گزارشی از نحوه ی اجرای این آیین در سطح استان پرداختند که به گفته ایشان تعداد 11,238 نفر در این آیین حضور فعال داشتند.



همچنین  علی آراوند به معرفی کتاب علی بی موسی الرضا (ع) که زندگینامه و سیره این امام همام است پرداختند.



محسن عسکری روابط عمومی دانشگاه یاسوج نیز به نمایندگی از سایر دستگاههای اجرایی به شرح فعالیت های این حوزه  پرداختند.



در ادامه مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ؛ ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی استان که بلااستثنا در این زمینه حضور فعال داشتند از مردم استان که با حضور یازده هزار نفریشان به نسبت جمعیت استان بیشترین حضور در سطح استانهای کشور را داشتند تقدیر و تشکر نمود.



به گفته سید جواد جعفری، سه کتاب در این جشنواره در اختیار مردم قرار گرفت که یکی مخصوص کودکان و نوجوانان بود که به تصویر سازی داستانهای آن می پرداختند و دیگری کتابی در خصوص کرامات امام رضا (ع) که مقام نخست جشنواره کتاب رضوی را دارد و کتاب علی بن موسی رضا (ع) چاپ آستان قدس رضوی که تعداد 238 هزار نفر در سطح کشور از این کتب استقبال کردند.



گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از برندگان مسابقات و فعالان این جشنواره از نخستین آلبوم سروده های رضوی بنام هشتمین خورشید که شامل 5 قطعه می باشد رونمایی شد که بزودی روانه بازار می شود.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: