« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به منظور پرداخت سریعتر و بهتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش آوای رودکوف ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (10 شهریور) در آئین افتتاحیه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت که با حضور استاندار و جمعی از معاونین استانداری، قائم مقام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور، مدیران بانک های عامل استان، خیرین و امدادگران کمیته امداد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، گفت: یکی از وظایف کمیته امداد ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان است و این صندوق به منظور پرداخت وام کارگشایی و ضروری برای مددجویان نیازمند راه اندازی شده است.


وی با بیان اینکه فعالیت های حمایتی و خدماتی در کمیته امداد در ابعاد مختلف ارائه می شود، افزود: بخشی از خدمات ارائه شده به صورت بلاعوض است و بخشی دیگر از خدمات در قالب وام های قرض الحسنه برای مواردی از قبیل ازدواج، تحصیلات، درمان و بهداشت و مسکن به مددجویان ارائه می شود.

 

محبی، با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء پنج استان نخست است که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در آن افتتاح شد، تصریح کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد بر اساس ضوابط بانک مرکزی و صد در صد عملیات در این صندوق به صورت قرض الحسنه است که هیچ گونه قرعه کشی و پرداخت سود سپرده گذاری در این صندوق نداریم.

 

این مسئول حمایتی، با تاکید بر اینکه کمیته امداد با تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یک الگوی بانکداری اسلامی و بدون ربا را اجرایی می ‌کند، یادآور شد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلاتی در زمینه ‌های مختلف با کارمزد حداکثر سه درصد به مددجویان پرداخت می ‌کند.

 

وی منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را وجوه سپرده های اختصاصی از مرکز، سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی در این صندوق، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی عنوان کرد و افزود: تمام بررسی های کارشناسی، درخواستها، پیگیری ها و اولویت بندی ها در کمیته امداد و پرداخت تسهیلات در صندوق انجام می گیرد.

 

محبی، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 48 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده، گفت: تعداد چهار هزار و 300 مددجو پشت نوبت دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند که امید است با راه اندازی این صندوق، منابع بیشتری جذب و خدمات بهتری به جامعه هدف خود ارائه دهیم./شبستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: