« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
رئیس گروه امور اقتصادی و مشارکت‌های مردمی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۳۵ پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الله دلشاد در نشست اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاکنون 35 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در 3 مرحله در سطح استان شناسایی کرده‌ایم.

وی افزود: در مرحله نخست در آبان ماه سال گذشته 14 پروژه را به‌صورت فراخوان برای معرفی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بر روی سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری قرار دادیم.

رئیس گروه امور اقتصادی و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مرحله بعد فراخوان 13 پروژه قابل واگذاری جدید ارسال شد و در مرحله سوم 8 پروژه جدید استانی شناسایی شد.

دلشاد عنوان کرد: در مجموع تاکنون 35 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان شناسایی شده که از این تعداد 20 پروژه استانی و 15 پروژه ملی است.

وی ابراز کرد: از این تعداد 10 پروژه مربوط به اداره ورزش و جوانان بوده که شامل پیست اسکی، زمین چمن ورزشی و غیره بوده و یک پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گچساران مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بیان کرد: طبق دستورالعمل واگذاری پروژه‌های ملی استانی شده از وظایف دستگاه‌های مرکزی بوده اما واگذاری پروژه‌هایی که از محل منابع استانی تأمین اعتبار می‌شند به عهده کارگروه‌های استانی است./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: