« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
در حالی که گرما، هوای شرجی و گرد و خاک در بیشتر مناطق خوزستان سایه افکنده بارش شدید باران در منطقه زیارتی سیاحتی امامزاده عبدالله (ع) بخش صیدون باغملک در شمال استان خوزستان سبب تعجب همگان شد.
به گزارش آوای رودکوف ؛این روزها خوزستان هوای گرم و همراه با شرجی را دوباره تجربه می‌کند مدیرکل هواشناسی استان خوزستان دیروز گفته بود که طبق پیش‌بینی‌های این اداره کل آسمان خوزستان در روز جمعه به دلیل وزش بادهای تقریبا شدید گرد و غبار محلی آسمان مناطق مرزی استان و اهواز را فرا می‌گیرد، میزان گرد و غباری که رخ می‌دهد به گونه‌ای نیست که مانع فعالیت شهروندان شود اما کیفیت هوا را کاهش خواهد داد.

بر اساس اعلام هواشناسی خوزستان بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هم‌چنان جنوبی بودن جریانات جوی ناشی از تقویت زبانه کم فشار را تا اواخر روز یکشنبه بر روی استان نشان می‌دهد که باعث وقوع پدیده هوای شرجی در بخش‌های از استان به ویژه در جنوب و بعضا مرکز خواهد شد در سطوح فوقانی جو نیز در این مدت جو پایداری بر روی استان قرار دارد.

اما آنچه امروز سبب تعجب همگان شد بارش شدید باران در منطقه زیارتی سیاحتی امامزاده عبدالله (ع) بخش صیدون باغملک در شمال استان خوزستان است که از دقایقی پیش آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

این باران تابستانی رفت و آمد مسافران به این منطقه را دچار مشکل کرد و سبب جاری شدن آب در این منطقه زیارتی سیاحتی شد.

اما بر اساس اعلام هواشناسی هوای امروز خوزستان صاف تا قسمتی ابری همراه با پدیده شرجی به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان خواهد بود.

در شبانه روز گذشته رامهرمز با 48 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 22.2 درجه سانتی‌‎گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

بر این اساس حداکثر دمای اهواز به 48 درجه و حداقل آن به 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
/ تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین