« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
مشاور امور بانوان فرماندار بویراحمد گفت: ازدواج جوانان بدون توجه به موضوع اشتغال؛ مسیر بسیار سختی خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محبوبه آذرگشسب عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: این پیوند آسمانی بود و الگوی زندگی همه جوانانی است که قدم در مسیر زندگی مشترک می‌گذارند.

مشاور امور بانوان فرماندار بویراحمد گفت: باید برای ازدواج آسان جوانان و آغاز زندگی مشترک آن‌ها برنامه‌ریزی لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: دولت باید در زمینه ترویج ازدواج آسان تلاش بیشتری کند تا جوانان با دغدغه خاطر کمتری زندگی مشترک را آغاز کنند.

آذرگشسب تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران دولت و نهادهای حاکمیتی با الگوگیری از ازدواج امام اول شیعیان باید با تامین امکانات و پیش نیازهای لازم برای ازدواج آسان جوانان همه تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته و زمینه‌ها و مقدمات لازم را فراهم کنند.

وی بیان داشت: در این مسیر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوعات اشتغال جوانان است که باید برای آن چاره‌جویی شود.

مشاور امور بانوان فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: سفارش اکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات جوانان و ترویج ازدواج آسان است.

وی افزود: این فرمایشات و دغدغه‌هایی که معظم‌له دارند حجت را بر همه دست اندرکاران در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام کرده و باید در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

این مشاور فرماندار شهرستان بویراحمد یکی از راههای افزایش اشتغال را عدم استفاده از بازنشستگان عنوان کرد و گفت: باید به جای استفاده از بازنشستگان در مشاغل دولتی یا شرکت‌های وابسته به دولت راه اشتغال جوانان را هموار کرد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: