« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد صورت گرفت؛
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات عمرانی استان از ٣۵٣ میلیارد در سال ٩٢ به ٧٣٩ میلیارد در سال ٩۵ افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛ کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد امروز با حضور  غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا  و حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.



در این جلسه حسن نوروزی ضمن ابراز خرسندی از دوبرابر شدن اعتبارات عمرانی استان اذعان داشته اند که اعتبارات عمرانی استان از ٣۵٣ میلیارد در سال ٩٢ به ٧٣٩ میلیارد در سال ٩۵ افزایش یافته است.



رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: امسال سهم کهگیلویه و بویراحمد از بسیاری ردیف‌ها در اعتبارات عمرانی افزایش یافته به طوری که از ردیف‌های متفرقه سهم ما ۹ دهم درصد و در ردیف‌های ملی نیز ۹ دهم درصد و از اعتبارات نفت ۵۵ میلیارد تومان بوده است.



وی عنوان کرد: در سال ٩۵ مبلغ ٧١ میلیارد تومان اعتبار بین دستگاههای استانی توزیع می شود که نسبت به ۴٨ میلیارد تومان سال گذشته رشد ۴٧ درصدی داشته است.



نماینده بویراحمد و دنا نیز  در این جلسه از بهره برداری  باند فرودگاه یاسوج طی دو سه ماه آینده خبر داد.



در این نشست 710 میلیارد ریال اعتبار عمرانی سالجاری بویراحمد بین 39 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: