« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در روزهای آینده رادیو کنگره با هدف معرفی شهدا، پوشش و انعکاس اخبار و رویداد های این کنگره با همکاری صدا و سیمای مرکز استان راه اندازی می شود.

سرهنگ نصیرزاده با بیان اینکه کانال تلگرامی شهدای استان هم به زودی راه اندازی می شود گفت : به منظور آشنایی بیشتر مردم بویژه نسل جوان با شهدای استان و برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی بزرگ کانال تلگرامی، راه اندازی شده است.

وی از مردم، مسئولان، ادارات و نهاد های دولتی خواست برای برگزاری این اجلاسیه در شأن و مقام شامخ شهدای استان بیش از پیش تلاش و با این ستاد همکاری داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه فتح استان هدف از برگزاری این نشست را انسجام فکری و وحدت بیشتر اعضا این کنگره برشمرد وگفت: برنامه های متنوعی برای برگزاری مطلوب اجلاسیه ملی شهدای توسط ادارات و سازمان ها در استان انجام شده است.

سرهنگ بهروزی با بیان اینکه جلسات متعدد و مختلفی با دستگاههای متولی در حوزه فرهنگی در این زمینه تشکیل شده است افزود: رویکرد اصلی این کمیته ها آماده سازی و فضای سازی مناسب شهرها، ادارات و نهادهای دولتی در استان برای برگزاری این اجلاسیه است.

وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن مصوبات جلسات قبل این کمیته ها توسط نهادهای متولی گفت: نصب تمثال شهدا در میادین و بلوارهای اصلی شهرهای استان، ارسال پیامک، آماده سازی و فضاسازی ادرات با سنگر سازی در جلو ادارات، نصب تمثال شهدا در ادارات و مصاحبه با رزمندگان دوران دفاع مقدس (شاغل در ادارات ) از مهمترین اقدام ها و رسالت­های اعضا این کمیته ها است.
منبع: خبرگزارس صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: