« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
حرف مفت مفتی‌ اعظم سعودی:
این سرمفتی وهابی درباری ، ایرانیان را چنین متهم کرد: «این افراد مسلمان نیستند. آنها مجوس هستند و خصومت آنها نسبت به مسلمان بویژه سنی‌ها یک قضیه قدیمی و دیرینه است»!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ وطن امروز نوشت:مفتی اعظم خاندان سعودی، شیخ عبدالعزیز آل‌الشیخ بار دیگر با کوبیدن بر طبل تفرقه، ایرانیان را دشمن اهل تسنن خواند.

 این سرمفتی وهابی درباری که مشخصا از انتقادات صریح روز دوشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از طایفه حاکم بر عربستان- و نه مردم این کشور- برآشفته بود، ایرانیان را چنین متهم کرد: «این افراد مسلمان نیستند. آنها مجوس هستند و خصومت آنها نسبت به مسلمان بویژه سنی‌ها یک قضیه قدیمی و دیرینه است».

حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، به خاطر ناکارآمدی سازماندهی سفر حج توسط حاکمان عربستان و قتل و آزار حجاج بشدت از آل‌سعود انتقاد کرده و  جهان اسلام را  به تجدیدنظر در اداره اماکن مقدس مسلمانان دعوت کرده بودند. در واکنش، مفتی کریه سعودی دیروز در مصاحبه تلفنی با روزنامه دولتی «مکه» مدعی شد از این حملات تعجب نکرده است. به گفته او مقامات ایران قصد تشویش خادمان حج در عربستان را دارند حال آنکه سال گذشته بدون چنین اظهاراتی از سوی مقامات ایرانی، سعودی‌ها با سوءمدیریت خود حدود 7 هزار زائر بیت‌الله‌الحرام را در منا قتل‌عام کردند و بعد هم مدعی شدند خود قربانیان مقصر بوده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: