« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
معاون فرماندار لنده عنوان کرد؛
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت با حضور اعضا و معاون فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان لنده برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حسنعلی حسن پور در این نشست با اشاره به جایگاه رفیع امامت ، واگذاری منصب امامت را بعد از امتحان الهی حضرت ابراهیم دلیلی بر ارفعیت مقام امامت برشمرد و خواهان تعامل همه ادارات برای برگزاری برنامه های متنوع در این دهه شد .

حسن پور افزود:یکی از برجسته ترین مقام های حضرت ابراهیم ( علیه السلام )مقام والای امامت است که در سایهٔ آزمون های دشوار نصیب وی شد .

وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) با قربانی کردن اسماعیل به امامت رسید، اظهار کرد: منظور این است که ای مومنان شما هم اگر می‌خواهید به مقام توحید برسید، باید از امامت عبور کنید و خواسته‌های نفسانی خود را قربانی کنید.

معاون فرماندار در ادامه عنوان کرد :شهرستان لنده نیز همگام با مردم مسلمان تمام کشور مناسبتهای خاص و مذهبی بویژه دهه امامت و ولایت را به نحو مطلوب برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

فضا سازی و نصب بنر،اجرای برنامه های مذهبی و متمرکز در سطح شهرستان ،تنظیم روز شمار دهه امامت و ولایت با همکاری ادارات و مساجد شهرستان و برگزاری نماز عید قربان از جمله مصوبات این جلسه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: