« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
فرمانده انتظامي استان خبر داد؛
فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد گفت : در عمليات مشترک مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان و ماموران انتظامي شهرستان "کنگان" از توابع استان بوشهر ، مقدار 117 کيلوگرم حشيش کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  پايگاه خبري پليس،سرهنگ "مهدي انصاري" ،گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه و بويراحمد پس از دريافت خبري مبني بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از استان هاي جنوبي به سمت مرکز کشور، بلافاصله بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وي افزود: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران انتظامي شهرستان "کنگان" در قالب چند اکيپ مجهز ، نسبت به کنترل و رصد محور مواصلاتي "بوشهر به کنگان" اعزام شدند.

سرهنگ انصاري با بيان اينکه مأموران با کنترل محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و دستور توقف دادند تصريح کرد:  در بازرسي ازاين خودرو مقدار 117 کيلوگرم حشيش کشف و در اين راستا راننده خودرو دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد در پايان ضمن تقدير از همکاري پرسنل فرماندهي انتظامي استان بوشهر خاطر نشان کرد: استمرار عمليات مشترک پليس با ساير استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچيان از برنامه هاي تعريف شده است که نشانه همدلي و هم پوشاني نيروي انتظامي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: