« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عباس حقیقت شناس سرپرست مرکز سلامت جامعه شهری لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن تائید خودکشی جوان 15ساله لنده ای در مجاورت روستاری دم تنگ لنده اظهارکرد: ساعت 14و30 امروز چهارشنبه تماسی با مرکز فوریت های پزشکی 115مبنی بر خودکشی جوان 15ساله به نام( ا - ر ) گزارش شد که بلافاصله تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه رسید.

وی افزود: با حضور به موقع تیم فوریت های پزشکی 115 و نیروی انتظامی در محل بنا به تشخیص کارشناسان اورژانس و ماموران نیروی انتظامی مبنی به ناموفق بودن خودکشی این جوان که خود را حلقه آویز کرد به مرکز بهداشتی درمانی لنده منتقل و سریعاً تحت درمان قرارگرفت.

سرپرست  مرکز سلامت جامعه شهری لنده تصریح کرد: با تلاش و اقدام به موقع تیم فوریت های پزشکی و کادر درمانی مرکز بهداشتی درمانی لنده علی رغم صفر شدن تمام علائم حیاتی خود کشی این جوان ناکام ماند و علائم حیاتی با تلاش کادر درمانی برگشت.

وی تاکید کرد: باتوجه به تنگی نفس و کاهش ضربان نبض بلافاصله این جوان جهت ادامه درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شد.

حقیقت شناس از تلاش فوریت های پزشکی 115 و کادر درمانی مرکز بهداشتی درمانی شهرلنده و ماموران نیروی انتظامی لنده که با اقدامات به موقع خود باعث نجات این جوان تا این ساعت شده اند قدردانی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین