« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
آیت‌الله موحدی کرمانی؛
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی درباره مواضع اخیر حجت‌‌الاسلام مصباحی مقدم گفت: ایشان حرف‌‌های خودشان را می‌زنند و مواضع جامعه روحانیت مطلبی است که من به‌عنوان دبیرکل می‌گویم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره مواضع اخیر حجت‌‌الاسلام مصباحی مقدم، گفت: ایشان حرف‌‌های خودشان را می‌زنند و مواضع جامعه روحانیت، مطلبی است که من به‌عنوان دبیرکل می‌گویم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر عدم مشورت این تشکل با آیت‌الله مصباح، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی شخصیتی بسیار بزرگوار و محترم برای ما هستند و هر وقت که لازم باشد، بنده و جامعه روحانیت از ایشان مشورت خواهیم گرفت.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پاسخ به سؤال دیگری درباره ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب که به‌نقل از سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از پیشنهاد هاشمی رفسنجانی برای برگزاری جلسات جامعه روحانیت در دفتر وی و موافقت مصباحی مقدم با این موضوع، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی ممکن نیست.

دبیرکل جامعه روحانیت همچنین درباره اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر حمایت احتمالی این تشکل از حسن روحانی، گفت: چنین چیزی اصلاً مطرح نبوده و نیست و قبلاً هم گفته بودم که چنین اقدامی بسیار بعید است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: