« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
به گزارش آوای رودکوف ، رییس سازمان غذا و دارو از ورود واکسن آنفلوانزا به کشور از مرداد ماه خبر داد و تزریق آن را به افراد در معرض خطر توصیه کرد.

دکتر رسول دیناروند در پاسخ به اینکه واکسن آنفلوانزا از چه زمانی به کشور وارد می‌شود، گفت: واکسن آنفلوانزا از مرداد ماه وارد کشور شده و به اندازه کافی هم در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز افرادی که به تزریق واکسن آنفلوانزا نیازمندند، به آن دسترسی دارند، افزود: بنابراین افرادی که نیازمند تزریق این واکسن هستند، اکنون تزریق برایشان انجام می‌شود و خوشبختانه هیچ مشکلی هم در این زمینه نداریم.

رییس سازمان غذا و دارو از کاهش قیمت این واکسن نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: قیمت واکسن آنفلوانزا در سال گذشته حدود ۲۶۰۰۰ تومان بود، در حالیکه که امسال قیمت آن به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

دیناروند همچنین توصیه کرد: البته باید توجه کرد که تزریق واکسن آنفلوانزا برای همه افراد ضروری نیست، بلکه این واکسن تنها برای جمعیتی که بیشتر در معرض خطر هستند، باید تزریق شود.

وی در همین راستا اظهار کرد: بر این اساس جمعیت در معرض خطر و نیازمند تزریق واکسن آنفلوانزا شامل افراد مسن و در عین حال افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، می‌شود و توصیه بر آن است که این افراد حتما واکسیناسیون را انجام دهند.
منبع: ایسنا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: