« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر خواستار راه اندازی رشته تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی شد و گفت: باید روز به روز باورها و اعتقادات دینی قشر نوجوان و جوان جامعه را ارتقاء داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حامد بردستانی، شامگاه چهارشنبه در همایش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری، در سالن جلسات خانه معلم خرم آباد، با اشاره به این که در استان بوشهر با تعامل خوب حوزه و آموزش و پرورش استان اقدامات چشمگیری در حوزه تربیتی و آموزشی دانش آموزان صورت گرفته است، گفت: با برنامه ریزی منسجم و هدفمند می توان روز به روز باورها و اعتقادات دینی قشر نوجوان و جوان جامعه را ارتقاء داد و شاهد رشد و بالندگی معنوی و علمی دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی با بیان این که در استان بوشهر مدارسی که در اجرای برنامه های تهذیبی تربیتی موفق شده اند، به عنوان مدارس نمونه به سایر مدارس معرفی می شوند، افزود: با این اقدام مبلغان و مربیان پرورشی سایر مدارس نیز تلاش خواهند کرد در جهت تعمیق باورهای اعتقادی دانش آموزان تلاش خود را مضاعف نمایند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به این که هم اکنون طرح دوره آموزشی مبلغان برای طلاب پایه ۳ به بالا در حال برگزاری است، تصریح کرد: مبلغان با فراگیری آموزش های لازم در این دوره در قالب طرح بینات به مناطق مختلف این استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام بردستانی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی کلاس داری، روش های سخنرانی، مشاوره و اصول تربیتی ویژه سنین خاص برای مبلغان خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای استفاده از توان حداکثری تبلیغ و ارائه محتوای تبلیغی مناسب به دانش آموزان از دیگر برنامه های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان بوشهر است.

وی با اشاره به حضور ارزشمند مبلغان در کاروان های دانش آموزی راهیان نور، گفت: با برنامه ریزی های ویژه کمیته همکاری ها، مبلغان اعزامی، در این کاروان ها به تبیین و تشریح دستاوردهای دفاع مقدس و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان می پردازند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از ارزیابی های برنامه های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان در طول سال خبر داد و افزود: در این ارزیابی ها نقاط قوت و ضعف تبلیغی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام بردستانی در پایان خواستار ایجاد رشته تخصصی تربیت مبلغ دانش آموزی شد و گفت:امید می رود با پیگیری های مستمر این رشته نیز ب صورت تخصصی برای تبلیغ در مدارس راه اندازی شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: