« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
پیام؛
به خود می بالیم که فرزند این دیار و دنا پس از قهرمانی های متعدد از آوردگاه های آسیایی و جهانی، این بار در مصاف نخبگان و برگزیدگان جهان در پاراالمپیک برزیل، اعتبار و افتخارمان داد..
آوای رودکوف:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درخشش ورزشکار هم استانی و کسب نخستین مدال کاروان پارالمپیک ایران را تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر رضا دهبانی پور، به شرح ذیل است.

قهرمان نامدار و پرافتخار استان ؛جناب آقای سامان پاکباز

به خود می بالیم که فرزند این دیار و  دنا پس از قهرمانی های متعدد از آوردگاه های آسیایی و جهانی، این بار در مصاف نخبگان و برگزیدگان جهان در پاراالمپیک برزیل، اعتبار و افتخارمان داد و برگ زرینی شد بر استعداد و توانایی های ذاتی و الهی مرد و زن، نوجوان و جوان استان کهگیلویه و بویراحمد.

حضور حماسی و طنین قدرت و افتخار شما در مسابقات پارالمپیک و کسب مدال نقره باعث شور و شعف و نشاط اجتماعی تمامی آحاد استان فارغ از قوم و نژاد و تبار و جغرافیا شد.

آنچه از ورزش به عنوان پدیده ای تاثیرگذار اجتماعی در ایران اسلامی می توان مد نظر داشت، نزدیکی قلب ها، وحدت و همبستگی تمای آحاد در زیر بیرق مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رشد و تعالی جسمی و معنوی جامعه ای منتظر و آرمانی می باشد.

مجددا با تبریک این قهرمانی حضور شما، خانواده محترم، جامعه فرهنگی- ورزشی استان،  رشد و بالندگی فکری فرهنگی ورزشی تمامی فرزندان این دیار را از خداوند دانا و توانا مسالت می نمایم.       

                                                                                             

                                                                         رضا دهبانی پور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: