« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۶ هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان و افراد متقاضی چگونه است؟»، اظهار داشت: برای بازنشستگی پیش از موعد هیچ برنامه‌ای نداریم.

وی افزود: علت این موضوع این است که صندوق‌ بازنشستگی از حیث پرداخت حقوق و مزایای این افراد به شدت با مشکل مواجه است و وقتی دستگاهی پیش از موعد بازنشسته می‌کند، بار مالی آن به صندوق بازنشستگی منتقل می‌شود و آنها نمی‌توانند پرداخت داشته باشند.

بطحایی با اشاره به برنامه‌ای که جهت بازنشستگی برخی فرهنگیان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با صندوق بازنشستگی کشوری بتوانیم روی مدلی به تفاهم برسیم تا آن دسته از همکارانی که دارای بیماری‌های سخت جسمی هستند و امکان ادامه کار برای آنها نیست، بدون پرداخت سنوات ارفاقی بتوانند بازنشسته شوند.

وی تصریح کرد: برآوردمان این است که حدود 6 هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: