« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
مهاجم تیم نفت تهران گفت: دربی با همه بازی ها فرق می کند و قابل پیش بینی نیست؛ خیلی موقع ها هست تیمی در بازی پیش از دربی موفق بوده ولی در دربی نتیجه دیگر می گیرد و برعکس.
به گزارش آوای رودکوف ؛محمد قاضی در گفت و گو با کاپ، درباره برد تیمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی بود ما خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه اول به گل هم رسیدیم. اما در ادامه بازی به تساوی رسید. خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. البته تیم نفت آبادان هم نباید غافل شد. به دست نشان و کادر فنی اش تبریک می گویم.

وی افزود: از کادر فنی تیم خودمان تشکر می کنم ما شرایط بسیار سختی را در اردبیل تحمل کردیم. روزی چند نوبت تمرینات فشرده انجام می دادیم. خداراشکر توانستیم بعد از تعطیلات نتیجه مان را بگیریم.

مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دیدار دربی خاطرنشان کرد: دربی با همه بازی ها فرق می کند و قابل پیش بینی نیست. خیلی موقع ها هست تیمی در بازی پیش از دربی موفق بوده ولی در دربی نتیجه دیگر می گیرد و برعکس. کسانی که تجربه حضور در دربی را دارند می دانند دربی شرایطش متفاوت است نیاز به تجربه دارد. امیدوارم یک بازی قشنگی را شاهد باشیم. هر تیمی که حقش است بتواند در این بازی به موفقیت برسد.

وی درباره پیش بینی و نتیجه دربی بیان داشت: از نظر فوتبال فکر می کنم شرایط پرسپولیس بهتر است این تیم صدرنشین لیگ برتر است و بازیکنانش با روحیه خوب به مصاف استقلال خواهند رفت. استقلال هم انگیزه دارد تا در دربی نتیجه بگیرد. استقلالی ها به دنبال تثبیت خودشان هستند و پیش بینی ام این است که دربی خوبی را شاهد خواهیم بود.

مهاجم تیم نفت تهران درباره اینکه این روزها منصوریان روی لبه تیغ قرار دارد گفت: به نظرم وقتی یک مربی به تیمی می رود باید تحت حمایت قرار بگیرد. استقلال تغییرات زیادی را در تیمش به وجود آورده و نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. بازیکنانی به استقلال آمدند که شرایط حضور در این تیم بزرگ را تجربه نکرده اند. شرایط پرسپولیس و استقلال با تمام تیم ها فرق می کند. فکر می کنم استقلال با یک برد قطعا شرایطش بهتر از این خواهد شد. علیرضا منصوریان بازیکن بزرگی بوده و زحمات زیادی را در تیم های دیگر کشیده است و مطمئن هستم در استقلال موفق خواهد شد.

قاضی در پایان درباره اینکه آیا دوست نداشت در دربی به میدان برود گفت: دربی بازی بزرگی است همه دوست دارند در آن بازی کنند من تجربه حضور در دربی را دارم. من همیشه دوست داشتم در آن بازی کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: