« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
هشدار رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: نگاه های فرد گرایانه و تفرقه افکنانه میان دستگاه های حاکمیتی از سوی هیچ کس پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی آلت دست بعضی از افراد جاهل و نامسئول شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: نگاه های فرد گرایانه و تفرقه افکنانه میان دستگاه های حاکمیتی از سوی هیچ کس پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم سازمان ها و نهادهای حاکمیتی آلت دست بعضی از افراد جاهل و نامسئول شود.

وی در پاسخ به گلایه مدیرکل ثبت اسناد استان مبنی بر سنگ اندازی بعضی از مدیران اجرایی در روند اداری و اعتباری این سازمان اظهارکرد: اگر یک مدیر اجرایی بخواهد به دلیل حب و بغض، در روند اعتبارات سازمان و نهادها اخلال ایجاد کند، با برخورد محکم قضایی رو به رو خواهد شد.

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود:مهم ترین برنامه های امروز شورای قضایی استان، با بررسی سیاست های استانی دستگاه قضایی و عملکرد سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و پیگیری و نظارت بر آنها برگزار شد.

رئیس شورای قضایی استان با هشدار به مدیران و کارکنان دستگاه قضایی نیز گفت: کم کاری در وقت اداری گناهی بزرگ است زیرا کسانی که از دولت حقوق می گیرند وظیفه دارند در حوزه کاری جوابگوی مسئولیت خود باشند، گره از کار مردم باز و ذره ای در این زمینه کوتاهی نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: