« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
مديركل بنياد شهيد وامور ايثارگران خبر داد؛
مديركل بنیاد شهید وامور ايثارگران استان کهگیلویه وبويراحمد از ثبت ملی شدن گلزار شهید هدایت‌الله طیب با همكاري اداره كل ميراث فرهنگي استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از ياسوج ،سيد مصطفي مهدي مديركل بنياد شهيد وامور ايثارگران استان  کهگیلویه و بویراحمدعصر امروز با اعلام این خبر افزود: گلزار شهید هدایت‌الله طیب به عنوان اولین گلزار شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ثبت ملی با همكاري اداره كل ميراث فرهنگي استان  معرفی شد.به دلیل شاخص بودن این شهید، گلزار شهید طیب به عنوان اولین گلزار روستایی تک شهیدی ثبت ملی  شد.

مهدي هدف از این کار را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و اظهار کرد: گلزارهای شهدا جزو مکان‌هایی هستند که می‌توانند همواره مبلغ تمام عیار فداکاری‌ها و ایثار و از خودگذشتگی بهترین افراد امت اسلامی باشند.



مهدي  با بیان اینکه بقیه گلزارهای شهدا در آینده به عنوان ثبت ملی معرفی خواهند شد گفت: ثبت گلزارهای شهدا به عنوان میراث معنوی نشان دهنده قدردانی جامعه از ایثارگری این عزیزان است که امکان حفظ توجه و نگهداری و توجه دستگاه‌های زیربط را فراهم می سازد.

هدایت الله طیب متولد 1333 هجری شمسی که از وی بنام شهید چمران کهگیلویه نام برده می شود  در روستای «تنگه‌بر سفید» از توابع «سوق» شهرستان کهگیلویه و از موسسان انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا است که در اوایل دفاع مقدس به کشور بازگشت و در پنجم فروردین 1361 لبیک امام خویش را پاسخ داد و در میانه‌های عملیات فتح‌المبین به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
سه فروردین سال۶۱ شهید شدند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: