« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دربازدیداز طرح های عمرانی بخش بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: بیمارستان 96 تختخوابی گچساران به بیمارستان مادر و کودک تبدیل خواهد شد.

دکتر رضا چمن در حاشیه بازدید از بیمارستان 128 تختخوابی، بیمارستان 96 تختخوابی و کلینیک تخصصی پزشکان در شهرستان گچساران با بیان اینکه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران به بیمارستان مادر و کودک تبدیل خواهد شد افزود: تلاش خواهیم کرد تا در بیمارستان 128 تختخوابی نیز بخش سرطان را با رعایت اصول اشعه درمانی و شیمی درمانی راه اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمار مبتلایان به بیماری سرطان در استان گفت: آمار ابتلا به سرطان در کهگیلویه و بویراحمد به ازای هر 100 هزار نفر حدود 50 تا 60 نفر است در حالی که این آمار در کشور 10 نفر به ازای هر 100 هزار نفر است.

چمن با بیان اینکه جمعیت کهگیلویه و بویراحمد حدود 700 هزار نفر است افزود: بیشترین آمار بیماران سرطانی در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بیماری سرطان معده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در بیمارستان128 تختخوابی بخش های داخلی، اورژانس و اتاق عمل نیز در نظر گرفته شده است ./صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: