« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
آوای رودکوف: گروه تروریستی داعش اعلام کرد از این پس، زنان، پس از ساعت 6 عصر، تنها برای زایمان می توانند از خانه خارج شوند!

به گزارش العالم؛ یک منبع بومی در استان نینوا، روز یک شنبه خبر داد که گروه تروریستی داعش، با تحمیل قانونی جدید بر مردم موصل، خروج زنان از خانه را پس از ساعت 6 عصر ممنوع کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به شبکه السومریه گفت: بر اساس این قانون، زنان تنها در شرایط بسیار فوق العاده نظیر زایمان، می توانند از خانه خارج شوند!

به گفتۀ این منبع، این قانون، مردم موصل را حیرت زده و غافلگیر کرد و از سردرگمی عناصر داعش در اداره مناطق تحت اشغال خود پرده برداشت.

این منبع تاکید کرد: داعش، از این بیمناک است که زنان، با داشتن نقاب، به پست های ایست بازرسی حمله کنند. داعشی ها گمان می کنند که حملات "زنان نقابدار"، در واقع توسط مردانی آموزش دیده صورت می گیرد که با پوشش های زنانه به پست های ایست بازرسی حمله می کنند.

این نخستین بار نیست که داعش، قوانینی عجیب بر مردم موصل تحمیل می کند و مردم موصل از 10 ژوئن 2014 تاکنون، انواع ستم ها و اعدام ها را تحت سلطه اشغالگران داعشی تجربه کرده اند.

در این میان، نیروهای بسیج و ارتش عراق، شهرهای اطراف موصل را از چنگ داعش آزاد و زمینه را برای آزادسازی موصل که آخرین پناهگاه داعشی ها در عراق است، آماده کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: