« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوزهای لازم برای ساخت صنایع پایین دست پتروشیمی گچساران خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، غلامرضا تاجگردون در جلسه بررسی روند ساخت پتروشیمی صدور مجوز ساخت صنایع پایین دست پتروشیمی گچسارانگچساران گفت: ساخت واحدهای پایین دست صنایع پتروشیمی در گچساران به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با احداث پتروشیمی کار ساخت و توسعه صنایع پایین دست نیز در دستور کار قرار می گیرد افزود: دولت مجوزهای لازم برای ایجاد دو پتروشیمی در گچساران را صادر کرده است و به همین منظور عملیات اجرایی یک واحد آغاز شد و عملیات یک واحد دیگر نیز به زودی آغاز می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بهره برداری از طرح پتروشیمی گچساران سالانه یک میلیون تن اتیلن تولید می شود گفت: بخشی از این تولیدات خوراک پتروشیمی های دهدشت، کازرون و بروجن را تامین می کند و بخشی نیز خوراک صنایع پایین دست می شود.

تاجگردون با بیان اینکه راه اندازی صنایع پایین دست پتروشیمی گچساران نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادی منطقه و اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم خواهد داشت گفت: پارسال تسهیلات مورد نیاز برای پتروشیمی گچساران از محل صندوق توسعه تصویب و خوشبختانه دیروز نخستین پرداختی برای خریدها انجام شد .

طرح ساخت پتروشیمی گچساران در سال 1383 در زمینی به مساحت 157 هکتار در غرب شهر دوگنبدان آغاز شد .

این طرح با اعتبار اولیه 220 میلیون یورو هم اکنون با 41 درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: