« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
طی پیامهای جداگانه؛
نمایندگان سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ طی پیامهایی جداگانه هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛نمایندگان سابق و فعلی کهگیلویه بزرگ طی پیامهایی جداگانه هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
 
متن پیامهای حجت الاسلام سید محمد موحد ؛ حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری و مهندس عدل هاشمی پور به شرح زیر است:

حجت الاسلام سید محمد موحد
هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏ اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی)

تقارن سال تحصیلی جدید که به معنی عزم دوباره جامعه آموزشی و دانشگاهی ایران اسلامی برای حرکت در مسیر رشد،تعالی و بالندگی می باشد با هفته شکوهمند دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران اسلامی در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و آرمانهای انقلاب است، فرصت ارزشمندي  براي گراميداشت مجاهدت، سخت كوشی وایثارهزاران استاد، معلم، دانشجو و دانش آموزانی است كه جان شیرین خویش در طبق اخلاص نهاده و به شهادت رسيدند تا امروز نسل جوان اين سرزمين در  کشوری امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازند و چنان کوهی استوار و سترگ پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه و امت ایران عزیز باشند.

اینجانب در سالی که مزین به بنام سال " اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" گردیده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها ودلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان وایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین  به ساحت مقدس حضرت بقیةا… (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، یادگاران هشت سال دفاع مقدس (خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان ، آزادگان سرافراز، ایثارگران عزیز)، همه فعالان امر آموزش و تعلیم فرزندان این مرزو بوم و جویندگان علم جهت تعالی و سربلندی ایران اسلامی ابراز نموده، از خداوند منان مسئلت می نمایم به همه آحاد ملت توفیق عنایت فرماید تا با تلاش مضاعف و با الگو گرفتن از رزمندگان عرصه های نبرد حق علیه باطل، آینده  افتخارآمیزی را برای میهن اسلامی رقم بزنیم. انشاءالله

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری

بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول و لا قوه الا بالله العَلی العَظیم
دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله را آنانی درک کرده و می کنند که میدان های پر از مین و کانال های مرگ بار پر از سیم های خاردار و باتلاق های خفه کننده را در نوردیدند آنانی که روبروی چهار لول های در حال شلیک ایستادند و آر پی جی را بر دوش گذاشتند و با شلیک خود آن چهار لول را خفه کردند تا خط دشمن شکست و دیگر رزمندگان تکبیر گویان  سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح نمودند .

آنانی درک کرده و می کنند که با بدن های معیوب و ریه های شیمیایی و نفس های گرفته همواره خاطرات مظلومیت خود و یاران شهیدشان را مرور می کنند و آماده اند تا ما بقی جسم معیوب خود را در راه امام و انقلاب اسلامی به فرمان رهبری عزیز خود فدا نمایند
آنانی درک کرده و می کنند که سیاه چال های مخوف اردوگاه های عراقی را گذرانده اند و درد دل های وحشتناکی از آن ظلمتکده های نوادگان عبیداله و حجاج بن یوسف ثقفی دارند.
 
آنانی درک کرده و می کنند که گرمای سوزان بیش از پنجاه درجه خوزستان و سرمای استخوان سوز کوه ها و شیارهای کردستان را درک کرده اند

آنانی درک کرده و می کنند که جنازه پاره پاره عزیزان خود را در بغل گرفته اند یا هنوز چشم به راهند تا خبری از دلبندان خود بشنوند.
 
آنانی درک کرده و می کنند که به عنوان آزاده یا جانباز و یا خانواده شهید و ایثارگر صاحب فرزندانی تحصیل کرده اند ولی فرزندان آن ها به خاطر بیکاری و عدم اشتغال پیش چشم آنان به شکل های مختلف پر پر می شوند.
 
خلاصه دفاع مقدس را آنانی درک کرده و می کنند که مظلومانه و گمنامانه شاهد کسانی اند که  از دور دستی بر آتش داشته یا نداشته اند ولی درجایگاه های مختلف و حتی در لباس های مقدسی صاحب حقوق های نجومی گشته و فرزندان آن ها به عنوان آقا زاده صاحب مدارج عالیه و رفاهیات فروان شده اند.
 
این دردی است که از همه دردها بیشتر خانواده های شهدا و ایثار گران و درک کنندگان دفاع مقدس را زجر می که چرا در حکومتی که ادعای علوی بودن را دارد این چنین باشد.
والسلام علیکم و رحمت الله

عدل هاشمی پور
بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین برجای بگذارد و جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.

  اینک در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس که رایحه و عطر دل انگیز شهدا در کشور و استان عزیزمان به مشام می رسد، اینجانب همگام با تمام ملت شریف ایران به احترام دلاوران هشت سال دفاع مقدس برپا ایستاده و در برابر شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های گرامی آنان سرتعظیم فرود می آدرم.

امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین