« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
مهدی محمدی عنوان کرد:
این کارشناس سیاسی نوشت:حریف این روزها طمع کرده است که میان نیروهای انقلابی اختلاف افتاده و در بازی ٩٦ پیشاپیش برنده است. به چنین ساده دلی فقط باید خندید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مهدی محمدی کارشناس سیاسی در مطلبی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در کانال شخصی خود نوشت:

حریف این روزها طمع کرده است که میان نیروهای انقلابی اختلاف افتاده و در بازی ٩٦ پیشاپیش برنده است. به چنین ساده دلی فقط باید خندید.

آنچه عملا در حال رخ دادن است زمینه سازی برای یک بازی "اساسا متفاوت" است که در آن نقاط ضعف کارنامه غربگرایان قابل "پوشاندن" و "فرار" نباشد و از این سو، انرژی انقلابیون پای منازعات بی حاصل نسوزد و هدر نشود.

شاید هم، بالاتر از این، ظرف چند ماه آینده، سرمایه‌ای بی سابقه در اثر اصلاح برخی "دردهای مزمن" شکل بگیرد که نه فقط معادله انتخابات بلکه معادله سیاست در ایران را به طور اساسی دگرگون کند.

خلاصه، از همین حالا که ٩ ماه مانده به انتخابات، در اینکه جریان انقلابی با هدف برد یک پای رقابت ٩٦ است کسی تردید نباید بکند و بدخواهان خواهند دید که بدنه این جریان شب انتخابات ٩٦ در حالی که برخی مسائل تاریخی خود را هم حل کرده، از هر زمان دیگری منسجم تر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: